Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Dag 5...

Av Maria Jensen - 14 augusti 2009 10:00

hej

Igår gick det ej bra... jag var aldrig ute o motionerade o jag åt alldeles för många glassar...Skärpning!!!


Idag:


Frukost:

* yoghurt

* en skiva hembakat bröd (3korningt + nyckelhålsmärkt + ekologiskt!) + räkost

* ett kokt ägg

 

Lunch:

* en burk med köttsoppa

* 2st brödskivor (hembakta) + räkost

 

Middag:

* paj

* pastasallad

* en skiva bröd + färsk ost

* popcorn

* ev. nötter + snacks + liiiiite godis

 

Motion:

* tvätta

* 1.5h promenad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jensen - 13 augusti 2009 07:54

God morgon! Än så länge går allt bra och idag är det dags för vegetarisk dag:   Frukost: * 1port råggröt + mjölk + rivet äpple + kanel * 1kokt ägg   Lunch: * kokt fullkornspasta * becelsmör * 1st majsshnitzel * 1st tomat * lingonsylt + ketchup   Ex...

Av Maria Jensen - 12 augusti 2009 22:48

hej Här kommer mat och motion dag 3:   Frukost: Ingen eftersom jag jobbat natt   Lunch: * vitabönor med stektnötfärs + lite margarin + riven morot * lite pasta sallad från gårdagen   Extra: * några digestivekex + lite creme bonjour ost + brieost + v...

Av Maria Jensen - 11 augusti 2009 17:03

Hej Dagens mat och motion:   Frukost: Ingen eftersom jag jobbat natt och äter när jag går upp istället.   Lunch: * en rulle vegetarisk ärtsoppa   Extra: * plommon   Middag: * fullkorns pasta * becel smör * isbergssallad * lök * gurka * ½ avocado * 1...

Av Maria Jensen - 10 augusti 2009 10:05

Hej igen =) Nu har jag precis ätit en stor god frukost =), nu är man mätt! Jag ska strax sätta mig och börja planera inför den kommande veckan: mat och motion. Det ska bli riktigt spännande. Jag ska iaf äta vegetariskt varannan dag har jag bestämt nu...

Av Maria Jensen - 10 augusti 2009 09:08

God morgon! Nu är det nya tag som gäller för mig! Nu står min hälsa i fokus! Jag känner att jag har verkligen inte alls tagit hand om min kropp utan jag har verkligen ätit för mkt och motionerat alldeles för lite...   Vikt: 103.5kg Midjemått: 107cm ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards